poniedziałek, 14 lipca 2014

Prolog

~
Niedziela. 7.09
Wczoraj razem z mamą przyleciałam do Sydney. Powiem Ci, że to piękne miasto. Australia to moje wymarzone miejsce z dzieciństwa, a tych miejsc trochę zwiedziłam. Moja mama ciągle zmienia pracę, nawet dobrze nie zapoznam się z nową klasą i już muszę poznawać nową. Nawet nie miałam nigdy przyjaciółki ani chłopaka.
Nie mówiąc już o jakimś koleżeństwie w klasie.
Mam 17 lat i w tym roku idę do szkoły z 18-latkami. Kiedyś jak byłam młodsza przeszłam z klasy do wyższej ponieważ ja to uznają inni jestem kujonem.
Lubię czytać książki i się uczyć. Moją ulubioną książką jest "Harry Potter" albo "Gra o Tron".
Zawsze fascynowała mnie gra na perkusji ale moja mama nie pozwala mi na to chodzić ponieważ uważa, że na grzeczną dziewczynę tak nie przystaje. Ale do chóru mogła mnie zapisać ?!
Ugh.. nie lubiłam tam chodzić.
W Brighton- w mieście w którym się urodziłam- Mieszkałam przez 14 lat i nie zżyłam się z nikim innym jak z moją fretką którą musiałam oddać gdy wyjeżdżaliśmy.  Mam nadzieję, że zostaniemy tu na dłużej i nie będę poniżana w szkole.. Zaczynam nowe życie.
Dobrze Pamiętniczku nie będę Cię zanudzać..
 Dobranoc Bezimienny
:)  Twoja H.

~
Niedziela 7.09
Mój  Pamiętniczku!
Nie uwierzysz... Jutro przychodzi do szkoły nowa dziewczyna. Pewnie znów będą się z niej nabijać tak jak z każdego nowego ucznia. Nie chciałabym być w jej skórze.
W piątek pani Gray ogłosiła zapisy do kółka muzycznego!! Pewnie już wiesz że gram na gitarze, wiec jak będą wszystkie zapisy Gray ogłosi zespoły czy tam kapele.
Mam nadzieję, że będę z Calum'em *.*
Ale tego wpisu nie będę przeznaczała na jego oczy czy fryzurę..
Dostałam już pałę z matmy! Rozumiesz to ?!
Pierwszy tydzień szkoły a ja już mam jedynkę. Mama o niczym nie wie i się nie dowie.
Jeśli dostanę jeszcze dwie pewna jestem, że pan Morgan będzie kazał brać korepetycje.
Ciekawa jestem jak wygląda ta nowa.. Dziś chyba już nie zasnę.
Jest godzina 11 pm. a ja dalej piszę. Już nie mam co napisać...
Pa kochany..
:* Tiffany <3




----------------------------------------------------------------------
 Hej z tej strony Polly i Tosia :D
Mamy zamiar pisać opowiadanie Fantasy o Calum'ie i Ashton'ie z 5SOS
Rozdziały będą pisane z perspektywy Hope (Polly) i Tiffany (Tosia).

/Polly i /Tosia

1 komentarz:

  1. Oh wow. Tak dawno nie zaglądałam tu a dzisiaj wchodzę i bum jest tu już tyle wstawione.
    Ciekawie się zapowiada,
    Buziaki:*
    A.

    OdpowiedzUsuń